tiistai 26. kesäkuuta 2012

now i see


Puikkelehdin metsätiellä polkupyörän selässä, väistän satunnaisia etanoita ja käpyjä. Raikas kesäsateen viilentämä ilma puhaltaa kasvojani vasten ja suljen silmäni hetkeksi - mutta vain hetkeksi, enhän halua vahingossa murskata etanan heiveröistä kotiloa. Vatsaani lämmittää vastapaistetut vohvelit mansikkahillon kanssa, eikä edes ahdista, ei minua ikinä Kukan näkemisen jälkeen. Katselen vihreyttä ympärilläni, ja hymyilen taas aidosti. Ehkä tämä vielä tästä.

Kotiin tullessani hymyni leveni entisestään, ihanainen Marzu oli jättänyt minulle yllätyksen blogiinsa!


1. Nimeä 15 bloggaajaa 
2. Ilmoita heidän nimeämisestä heidän blogistaan 
3. Jaa 7 faktaa itsestäsi 
4. Kiitä bloggaajaa joka nimesi sinut 
5. Lisää Versatile Blogger Award kuva blogipostaukseen.

Koska olen todella huono tekemään listoja ihmisistä enkä halua laittaa ketään tärkeysjärjestykseen - ja koska tämä tuntuu aika lailla kiertäneen koko lukulistani :D - jätän nyt ensimmäiset kaksi kohtaa tekemättä. Pahoittelut laiskuudesta!

Mutta niin, seitsemän faktaa. Katsotaanpas...
  1. Opiskelen kiinan kieltä, ja rakastan sitä yli kaiken. Osaan ulkoa noin sata merkkiä, enkä ole kovin monesta asiasta enemmän ylpeä.
  2. Pakko-oireisuuteni liittyy tasapainoon ja symmetriaan. Se on ollut minulla koko ikäni, mutta vasta viimeisen vuoden parin aikana olen tajunnut, että se ei ole normaalia.
  3. Olen ollut kolmessa "oikeassa" parisuhteessa: 15-16-vuotiaana tytön kanssa, 17-vuotiaana pojan kanssa, ja 18-20-vuotiaana tytön kanssa.
  4. Minua kiusattiin ala-asteella niin pahasti, että näen edelleen, kymmenen vuotta myöhemmin, painajaisista silloisista luokkatovereistani.
  5. Suvussani (ydinperhe, serkkujen perheet, iso- ja isoisovanhempani) ei ole ollut yhtäkään avioeroa. Tämä on vaikuttanut suuresti asenteeseeni parisuhteita ja ylipäätään rakkautta kohtaan, myönteisesti siis.
  6. Suurin rakkauteen/perheeseen liittymätön haaveeni on kouluttautua kokki-kondiittoriksi ja perustaa oma ravintola.
  7. Minulla on neljä pehmolelua esillä asunnossani: viisivuotiaana vanhemmilta saatu nalle nimeltä Punkku, kuusitoistavuotissyntymäpäivänä silloiselta parhaalta ystävältä saatu dinosaurus nimeltä Pervosaurus, lukioaikaiselta tyttöystävältä saatu leijona nimeltä Jellona, ja Minniltä saatu apina nimeltä Paavo. Kyllä, nimeän kaikki pehmoleluni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti