keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

in the name of love


Pakkaan. Vaatteita kamera puhelin laturi pillerit lompakko onks tukka hyvin näkyyks kello, yritän epätoivoisesti saada kaikkea mahtumaan yhteen laukkuun. Lähden loppuviikoksi Kiharan luo, sisälläni kuplii sekä ilo että pelko - vähän pelottaa koska hän on kaunis ja hyväkroppainen kun minä taas olen epämääräinen merinorsu, mutta yritän nauttia ajastani ja olla vertailematta tai muutenkaan ahdistumatta. Näimme viimeeksi kaksi vuotta sitten, nyt ei pidä keskittyä pahoihin asioihin.

Matkan syynä on tietenkin Helsinki Pride! Menemme huomenna nuorteniltaan, perjantaina naistenbileisiin ja lauantaina kulkueeseen ja puistojuhlaan. Myös Kukka ja hänen tyttönsä tulevat kulkueeseen, lupasivat soittaa. Meinasin jo sanoa teille että jos näette minut niin tulkaa tökkimään, mutta sitten tajusin että eihän suurin osa teistä tiedä kuka olen. Mwahaha.

Ennen kuin pääsen bussiin asti, pitää vielä käydä töissä nopeasti - tajusin eilen unohtaneeni iPodin ja kuulokkeet pukuhuoneen kaappiin. Tai siis, toivottavasti olen ne sinne unohtanut, sillä vaihtoehto on että olen hukannut ne, ja tätä en varsinaisesti arvostaisi.

Pitäkää tekin hauska loppuviikko, palailen sunnuntaina takaisin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti