torstai 7. maaliskuuta 2013

sävel


6.3.2013 klo 22:15
Mietin sitä, miten sen tekisin. Lääkekaappi uusi höylä autolla seinään vai kiipeänkö vain parvekkeen kaiteelle vai vai vai. Mietin sitä koko ajan, mutta en minä sitä kuitenkaan tee - en minä sitä tee, koska oon kiltti tyttö ja kiltit tytöt eivät jätä ruumiita toisten siivottavaksi. En jätä ystäviä miettimään että olisko ne voineet estää mua, en anna Ihmepojan kasvaa aikuiseksi ilman siskoa. Oon vaan niin vitun väsynyt kaikkeen.

Eilinen oli vaikea ja tämä aamu vielä vaikeampi. Terveydenhoitaja oli unohtanut aikani ja vietin melkein kolme varttia itkien YTHS:n naistenvessassa, seuraavat kolme varttia psykiatrin työpöydän edessä tuijottaen polviani. Kyllähän tässä sun olotilassa on tapahtunut selkeä romahdus ja onko sulla ollut itsetuhoisia ajatuksia ja muita itsestäänselvyyksiä, sisälläni kuplii inho ja turhautuneisuus ja raivo vailla mitään kohdetta paitsi minä itseni, enkä osaa purkaa sitä mitenkään muuten kuin itkemällä ja puristamalla käsivarteni verisille kuunsirpeille. Ennen huusin tyynyyn, lähdin juoksemaan tai hakkaamaan nyrkkeilysäkkiä, nykyään vain istun pää painettuna käsien varaan ja toivon, että salama iskisi kirkkaalta taivaalta.

Tänään katson Wallanderia ja virkkaan ja yritän syödä terveellisesti, jaksan jaksan jaksan vittu jaksan.

6 kommenttia:

  1. Tiedäthän ettei sun ole pakko jaksaa yksin, sulla on ystäviä jotka haluavat olla sun tukena mutta eivät välttämättä tajua miten rikki olet tai eivät vain osaa tarjota tukeaan ja apuaan.

    Kunpa asuisit lähempänä niin kutsuisin sut teelle tai tulisin itse käymään. Olet hurjan rakas vaikka pidetäänkin melko satunnaisesti nykyisin yhteyttä ja viimeisimmästä näkemisestäkin taitaa olla jo vuosia. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiän, mua vaan ahdistaa muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta pelkkä ajatus ihmisien näkemisestä. :c Mutta kiitos ♥

      Poista
  2. Haleja! <3 Joudut kestämään ihan liikaa.
    Rupeen lukemaan sun blogia. Käy katsomassa munkin jos haluat: www.mixedfairytale.blogspot.com

    VastaaPoista