tiistai 12. maaliskuuta 2013

pure morning


"Miten sulla menee syömiset nykyään?"

Miksei paino laskenut, miksei? 
Onko tuhat kaloria liikaa? 
Enkö sittenkään olisi saanut syödä niitä täysjyvänuudeleita? 
Mitä tänään söisin? 
Saanko syödä jugurtin välipalaksi? 
Mitä jos laitan vahingossa liikaa raejuustoa porkkanaraasteen sekaan? 
Saanko silti syödä illalla puuroa lämmittämään? 
Mitä jos vahingossa syön kaupungilla jotain? 
Ansaitsenko pukeutua kauniisiin vaatteisiin vaikka olen näin oksettava? 
Saako matalapohjaiset kengät jalkani näyttämään tankeilta? 
Mitäköhän tuo vastaantulija ajatteli nähdessään minut? 
Mitä kaupan kassa ajattelee kun ladon ostoksia hihnalle? 
Saanko tänään syödä leipää?
Mitäköhän vaaka huomenna sanoo?

Miksi kaikki muut ovat kauniita ja ihan sopivan kokoisia painosta riippumatta, 
mutta minä olen tämän näköinen niin kauan kun olen yli -

"No... Ihan hyvin, kai."

7 kommenttia:

  1. Samaistun.
    Olen ehkä halunnut sokaistua oikeille syilleni miksen puhu tästä asiasta rehellisesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kovin perseestä. :/ Toivottavasti saatais molemmat rohkeutta olla rehellisempiä.

      Poista
  2. 1000 kaloria ei ole liikaa, saat syödä juuri niin paljon täysjyvänuudeleita, raejuustoa ja jugurttia kuin haluat. ja puuroa ja leipää. lisäksi kaupungilla saa myöskin syödä ja ei, sä et näytä millään tavalla kamalalta. aivan yhtä kauniilta ja sopivan kokoiselta kuin muutkin ihmiset sun silmissäs.

    vaikkei siltä tuntuisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miu. Kiitos kovin paljon ♥ (Et välttämättä olisi samaa mieltä jos näkisit tän ruhon, mutta kiitos silti. :D)

      Poista
    2. oon täysin varma, että olisin.

      Poista
  3. sie kirjotat älyttömän kauniisti ja hyvin (:

    VastaaPoista