perjantai 11. tammikuuta 2013

little bitch


Yritän epätoivoisesti pysyä hereillä huonosti nukutun yön ja aikaisen herätyksen jälkeen, mutta luomeni meinaavat väkisin paisua kiinni pysy herää hengitä kävele nouse tiskaa pysy hereillä. Jotta saisin edes jotain tehtyä, voisin tehdä randomfaktapostauksen, johon minut onkin haastettu kerran jos toisenkin.

Huomenna lukiokaupunkiin näkemään Juuliaa, sunnuntaina takaisin tänne näkemään sinisiä ihmisiä. Jaksan, kyllä minä jaksan.

olen vasenkätinen
rakastan kauhuleffoja
ja irtokarkkeja ♥
ruotsi on virallinen äidinkieleni
pienenä halusin olla triceratops
luonani palaa aina kynttilöitä
vihaan ruutupaperia
ja lyijykyniä, hyi kamala
moulin rouge! on yksi lempielokuvistani
seinälläni on 56 postikorttia
en ole ikinä opiskellut suomeksi
vihaan sanaa "lesbo"
ikea on ihana paikka
minulla on tatuointi selässäni
haluan olla terve

7 kommenttia:

  1. En tiedä miks, mutta oon usein miettinyt että onko sun äidinkieli joku muu kuin suomi. Siis en tarkota että sun kirjotus olis huonoa, päinvastoin kirjotat ihan mielettömän ihanasti!<3
    Joku juttu vaan...mut en tiiä mikä. Tää on yks ihanimmista blogeista mitä luen, rakastan sun kirjotusta ja kaikkea sitä persoonallisuutta mikä tästä huokuu. Syy miks mä aloin lukea tätä oli sun esittely. Rakastuin siihen ensisilmäyksellä ja tulin tosi surulliseks kun otit sen pois. Se oli se joku tämmönen (en muista sanatarkkaan): "Kohota katseesi valoon, taivaan sineen ja kultaan, upota kätesi uupuneet kevään heräävään multaan."
    Aaaaah en voi tarpeeksi kiittää näistä lukukokemuksista mitä olen tältä sivulta saanut. Älä lopeta tätä blogia koskaan. Tai ainakaan kirjottamista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Kohotat katseesi valoon, taivaan sineen ja kultaan,
      painat kätesi uupuneet kevään heräävään multaan"

      Tahtoisin kovin paljon sanoa että on minun kirjoittama, mutta tuo on Mika Waltarin Aurinkolaulu-runon ensimmäiset kaksi säettä. :D Olen itse asiassa ajatellut vähän uudistaa blogia tässä kunhan aikaa saan, voisin laittaa sen takaisin. Mutta kiitos kovin paljon, on aina ihana kuulla että joku tykkää kirjoitustyylistäni!

      Poista
  2. Tuo on kamala tuo finninen selkä. D: Anteeks.
    Edellinen oli kaunis ja hyvä ja sitä edellinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on pisamia ja pieniä syntymämerkkejä, ei finnejä :DD Tää on joka tapauksessa vaan väliaikainen.

      Poista
  3. Kiitos ihanan kannustavasta kommentista virta <3 tommoset kommentit palauttaa aina mut maanpinnalle (:

    Tsempit sulle ihana <3

    VastaaPoista
  4. Ikea on kyllä mukava. Ja lesbo sanana kuulostaa jotenkin loukkaavalt. Ei kiva. ja Waltari on loistava!
    Tää on kyllä ehdottomasti yks mun lemppariblogeista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole mitään...aatteellisia ongelmia sanan kanssa, se vaan tuntuu jotenkin limaiselta suussa. Samoin englannin kielen "moist" ja "phlegm". :D Mutta joo, Waltari on ihan huippu! Yllättäen juuri hänen Aurinkolaulusta tämän blogin nimi tulee.

      Apua, tässähän punastuu! Kiitos ihan superisti ♥

      Poista