tiistai 11. syyskuuta 2012

mamma mia


Päivä alkoi pelottavalla puhelinsoitolla ja riemunhyppelyillä pitkin asuntoa, uuden tiskiaineen tuoksulla ja harvinaisen terveellisellä aamupalalla. Vastaan Kiivin lähettämään sähköpostiin, kiskon päälleni sievät vaatteet ja kaulaan kirkkaan sinisen korun, bussissa puhua pälpätän Katille tuhatta ja sataa. Koulussa olin harvinaisen hyvä, minä ja vieressäni istuva tyttö pyöriteltiin silmiämme miehille, jotka eivät tajunneet mistään mitään. Tuntien jälkeen kaupungille Nitan kanssa, oranssit pillifarkut vaihtuivat taas kokoa pienempiin turkooseihin ja harmaat tennarit valkoisiin maihareihin. Syön hyvällä omatunnolla subin, myöhemmin Kukan ja Sinin seurassa vähän vähemmän hyvällä omatunnolla kanelipullan mutta söinpähän kuitenkin eihän tänään pidä syödä enää enempää eihän.

Olin huono ihminen ja jätin kuoroharjoitukset väliin, väsyttää niin paljon että pelkkä ajatus pallean aktiivisesta hallinnasta pyörryttää, mutta ehkä on ihan hyvä jos pääsen tänään aikaisin nukkumaan. Olen viime aikoina elänyt pelkällä kofeiinin voimalla; en tiedä miksi olen nukkunut kamalan huonosti, yön pikkutunnit menevät kattoa tuijottaen ja kellon tikitystä kuunnellen. Tick, tock, this is a clock. Kissa käpertyy viereeni kehräten, kuiskaan sen turkkiin salaisuuksia ja leikin että se kuuntelee.

6 kommenttia:

  1. Ehkä juuri sen vuoksi, että olet elänyt pelkän kofeiinin voimalla? Kannattaa hillitä sen määrää, että nukkumiset sujuisivat paremmin.

    Kofeiinilla kun on tapana valvottaa kellon tikittäessä, vaikka kuinka janoaisi lepoa ja unta; Mieli ei vain pysty sammumaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En juo kofeiinijuomia iltaisin, mutta voihan se toki pidemmänkin päälle vaikuttaa... Harmi että aiheuttaa sellaisen kierteen. Pitäisi kyllä lopettaa.

      Poista
  2. hei mua on jääny häiritsemään se sun laskenta johonkin? Siis että laskit päiviä ja sit tapahtuu jotain jännää kai? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, en tiedä mistä tarkalleen puhut! Oon laskenut aikaa tatuointiin jonka otin heinäkuussa, jaaa sit oon laskenut aikaa Lappiin lähtöön ja Jenkkeihin lähtöön. Kai sitä jotain muitakin on ollut mutten nyt muista mitä :D

      Poista
    2. Öööö muistaakseni puhuit jotain, mitä aiot tehdä vaan itsesi takia, etkä kerrankin vaan jonkun muun takia. En usko, että se oli tatuointi ainakaan, koska mun mielestä puhuit siitä myöhemmin.. Yritin vähän selailla sun tekstejä, mutta enhän mä mitään löydä. :D

      Poista
    3. Aaa joo! Ei hätää, sun kuuluukin olla kujalla, asia on vielä täysin vaiheessa ja vain pari ihmistä tietää siitä. Tilanneraportti tulee varmaan ensi viikolla. :D

      Poista