torstai 14. helmikuuta 2013

it's all about - what?


Hirveän huono omatunto, kiinalaisen uudenvuoden jälkeinen viikko on kouluissa vapaata ja isikin oli ottanut töistä viikon vapaata jotta voisimme koko perhe lähteä kiertelemään ja katselemaan asioita yhdessä, ja nyt minä pilaan kaiken viettämällä koko viikon sängyssä. Kyllähän minä tiedän etten minä sille mitään mahda, ja tiedän etteivät vanhempanikaan tietenkään syytä minua asiasta, mutta on silti syyllinen olo. Tähän mennessä oli jo pitänyt tehdä kaksi temppelikierrosta, kiertää läpi silkkimarketit, käydä Kiinan muurilla ja vaikka mitä, mutta sen sijaan olen katsonut kaksi tuotantokautta Buffy vampyyrintappajaa ja käynyt läpi seitsemän (seitsemän) paketillista nenäliinoja.

Onneksi on sentään kissan, joka jaksaa tulla syliin rapsutettavaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti