lauantai 16. helmikuuta 2013

aamuisin


"Ehkä kannattais olla vähän pidempään syömättä hei, tajuutsä miten läski nykyään oot:D Ei millään pahalla mut vittu kattosit peiliin xx"

Yleensä vain pyöräytän silmiäni ja poistan julkaisematta ne satunnaiset anonyymit vihaviestit jotka tänne eksyvät, mutta tämä jäi ahdistamaan - mitä jos se oikeasti on joku ystävistäni, joka tietää blogini olemassaolosta? Tiedän ajatuksen olevan hölmö, mutta olen aina pelännyt ihan kamalasti olevani ystävien mielestä niin lihava tai muuten vaan ruma että heitä hävettää näyttäytyä seurassani enkä itse vain tajua sitä. Pelkään etten itse tajua miten kamalalta näytän, pelkään että ne satunnaiset nättipäivätkin ovat vain optista harhaa.

Joten oi mystinen Anonyymi: jos tarkoituksesi oli pilkata minua ja aiheuttaa pahaa oloa, mahtavaa, onnistuit! Se on hienoa, että saat tyydytystä siitä, että saat toiset itkemään. Onnea.

7 kommenttia:

  1. Nolot Anonyymit taas vauhdissa. Ei kannata edes harkita, että se olisi joku tuttavistasi, koska ei kukaan läheisesi laittaisi mitään tuollaista. Kannattaa yrittää vain luottaa ystäviin tässä asiassa, jos edes epäilet heitä se alkaa lopulta syödä sisältä.

    Ja tässä puhuu taas vaihteeksi kokemus. Been there done that.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toivon ainakin että ei laittaisi. Yleensä pystyn ohittamaan anonyymit olankohautuksella, mutta jostain syystä tää jäi harmittamaan ihan kauheesti. :c

      Kiva kun kommentoit. ♥

      Poista
  2. Komppaan Enkeliä ja sanoisinpa vielä sen verran, että miten toi anonyymi voi tietää minkä kokoinen olet, et oo mun mielestä täällä maininnu painoja, saati sitten laittanut kuvia..? Jollei niitä oo sit jossain muualla netissä tai joku tietää sun FB:n tai jotain.. Ainakin mä oon luullu, että oot täällä itekkin "anonyymisti".

    En tiiä tekikö toi mitään selkoa, mutta joo, onpahan taas kommentoitu. :D Tsemppejä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ton takia mä oonkin paranoidi, vaihtoehtoina on random trolli tai sit joku joka oikeesti tuntee mut.

      Poista
    2. Aa siis pitäisi varmaan lisätä, että mulla on muutama irl-ystävä joka lukee tätä, ja oon nähnyt kasvotusten monen blogin kautta tavatun ihmisen.

      Poista
  3. Se on vaan trolli joka haluaa saada muille pahan olon. Yritä olla välittämättä (vaikka se vaikeaa onkin), noilla ihmisillä on varmaan vaan itsellään niin paha olo että yrittävät nostaa itsetuntoaan haukkumalla muita. Haleja.

    VastaaPoista