torstai 27. joulukuuta 2012

here comes the part


michael kors tommy hilfiger victoria's secret converse urban decay
sephora papaya wet seal walt disney clark's target

Joulupäivänä itkin Disneyworldin jouluparaatissa mutta hukutan ahdistuksen materialismiin, kädet selaavat tottuneesti vihreitä seteleitä ja tutut, tyhjät hymyt ja hyvänpäiväntoivotukset hi how are you doing today i'm fine thanks have a great day happy holidays tulvivat huulilta. Välillä oloni on jopa kaunis, ystävälliset myyjät pukukopissa oh sweetie that's gonna be way too big for you saavat hymyilemään ja pettämättömän vaatemaun omaava serkkuni nostaa peukkuja ylös kun heilutan henkareita kaupan toiselta puolelta. Aina joskus peilistä vilahtaa kaunis, hoikka nuori nainen, mutta välillä taas - niin, välillä taas. Haluaisin niin paljon, että sairaudet jättäisivät minut rauhaan. Uudenvuoden jälkeen terapia jatkuu kahdesti viikossa, ei minulla oikeasti olisi siihen varaa tämän reissun jälkeen mutta kai minä selviän. Ainahan minä jotenkin selviän.

Puna lähetti joulutunnustuksen, on kuulemma ihastunut minuun. Juuliankin kanssa on sovittu treffit ensi kuuksi, saa nähdä tuleeko kummastakaan mitään - olen kyllä kiinnostunut, mutta kaiken sen jälkeen mitä tänä vuonna on tapahtunut Minni Sopuli Katti kaikki en tiedä pystynkö mihinkään.

Kyllä minä pystyn, kyllä minä tästä kurasta vielä nousen.

4 kommenttia:

  1. Onko mahdollista udella kaupunkia jossa asut? Tai edes missä päin Suomea/minkä kokoisessa? Ihankuin olisin kuullut joskus kaikuja että aiot muuttaa, minne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asun yliopistokaupungissa Suomi-neidon helmapuoliskossa, sen tarkemmin en suoraan sano. :) Aion muuttaa keväällä, mutta vain kaupunginosasta toiseen.

      Poista
  2. Annat vain itsellesi aikaa.. Tsemppiä!<3
    http://tamaontata.blogspot.fi

    VastaaPoista