lauantai 3. marraskuuta 2012

requiem eternam


Tänä iltana kajahtaa niin valtava konsertti, etten vielä pari vuotta sitten olisi pystynyt edes kuvittelemaan osallistuvani mihinkään näin suureen. Ennakkolippuja myyty melkein neljäsataa ja ovelta tulee vähintään sata lisää, eli me lauletaan ihan oikeasti täyden tuomiokirkollisen edessä. Olen niin hermostunut että käteni tärisevät vaikka kello ei ole vielä edes kymmentä aamulla, pelkään nolaavani itseni täysin vaikka tätä varten olemme harjoitelleet kymmenen kuukautta.

Surullista, että syömishäiriö ei halua jättää minua edes tänään rauhaan; olen konserttipaniikin lisäksi aivan kuolettavan ahdistunut siitä, että olen menosaa Nitan ja Porkkanan kanssa iltapäivällä ravintolaan syömään. Söin eilen liian vähän juuri sopivasti mutta silti, selaan netissä menua ja yritän kuollakseni päättää jo nyt mitä söisin, mikä olisi turvallisinta. Pelkään bulimian palaavan, olen viime aikoina tuntenut halujen kasvavan enkä tiedä pystynkö vastustamaan jos ne tästä enää pahemmaksi muuttuvat. Yritän hokea itselleni että minä olen kontrollissa, minä eikä syömishäiriö, mutta saa nähdä.

10 kommenttia:

  1. Onnea konserttiin, nauti esiintymisestä! :)

    VastaaPoista
  2. Sun kirjotusten perusteella musta tuntuu, ettet sä johonkin aikaan oo ollut syömishäiriön niskan päällä vaan se määrää, miten sun ruokailut yms menee.. :( Harmittaa sun puolesta.

    Mut yritä nauttia ravintolareissusta ja näytä syömismörölle, että se ei sua määrää ! (; Ja onnea ja tsemppiä esiinytmiseen ! (: ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, romahdin vähän tossa kesän alussa, ihan kurjaa kun ero vaikutti niin pahasti. Mutta yritän joo nauttia parhaani mukaan, ja kiitos! ♥

      Poista
  3. Olen itsekin laulanut kuorossa, se on tosi mukava harrastus! Paljon tsemppiä sinne konserttiin, hyvin se menee! (:

    VastaaPoista
  4. Eksyin tänne ihan sattumalta, mutta haluan toivottaa tsemppiä ihan hirveesti konserttiin ja ravintolareissuun ! :-) Tiedän täysin sun tunteet ja nyt näytät syömishäiriölle ruokaa ja pelästytät sen pois! Rohkeutta!

    http://siivujaonnesta.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. tsemppiä kaikkeen, u can do it!!
    :) <3

    ariellasz.blogspot.fi

    VastaaPoista