perjantai 5. huhtikuuta 2013

this is the way


Tänään olen ostanut uuden lampun, leikkauttanut ja värjännyt tukkani, ostanut torilta sitruuna-vadelmajuustokakun makuista fudgea maailman suloisimmalta englantilaismieheltä ja levittänyt huulilleni ihanan kirkkaan oranssia punaa. Kukka lähti tyttöystävänsä luo viikonlopuksi ja olen ensimmäistä kertaa yksin uudessa asunnossa, hymyilen vaikka hiljainen asunto vähän pelottaakin. Onneksi on uudet, mintunvihreät pöllö-kettu-siili-pesukarhukuvioiset keittiön verhot ja sängyssä puoliksi syöty koiran luu.

Välillä on hyvä vähän hymyillä.

3 kommenttia:

  1. Kauniin maalailevasti kirjoitat! Ja nuo verhot kuulostaa ehdottoman söpöiltä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Ja ne on ihan hullun söpöt, rakastuin niihin ensisilmäyksellä! Kukan mielestä olivat liian kalliit mutta pah, ostinpahan silti. :D Ne huus mun nimeä!

      Poista
  2. No voi ku kuullostaa söpöltä kuvia kiitos :D Tiedän tuon se huus mun nimeä-tunteen.Mies osti miulle joskus ylisöpön pienen pinkin possupehmolelun joka oli kuulemma huutanu silel että älä jätä minua tänne vaan ota mukaasi!! :_DPetollisia nuo söpöt jutut ja niiiiin ihania :D

    VastaaPoista