sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

adieu


Päässäni pyörii kaikki ne kerrat kun minut on petetty jätetty rikottu, mun pitää kertoa sulle jotain ja no kenenköhän ja meidän täytyy puhua ja mäkin rakastan sua mutta ja kaikki kaikki kaikki oon pahoillani, yritän lääkitä ahdistusta syömällä mutta lopputuloksena on vain entistä suurempi itseinho kun en suostu menemään vessaan raapimaan kurkkuani verille.

Kaikki sukulaisista Katin kautta psykiatriin ovat suositelleet joogaa ahdistusta lieventämään, ja tänään, tajuttuani kuinka paljon olin jo aamupäivän aikana vuorotellen ahminut ja itkenyt, varasin vihdoin itselleni tuntiajan. Kallistahan se on, mutta kalliinpaa tulee olla jatkaa hoitokontakteja syksyllä kun YTHS ei toivottavasti enää ole käytettävissä - kalliimmaksi tulee myös nykyään aivan liian usein toistuva suunniteltu ahmiminen - ja fysioterapeuttikin sanoi viime viikolla kuinka tärkeää olisi että oppisin rentoutumaan niin psyykkisesti kuin fyysisestikin. Huomenna illalla toivottavasti löydän perille vieraaseen paikkaan, pelottaa mutta pakko minun on uskaltaa. Pakko.

(Huomenna aamulla terveydenhoitaja ja vaaka,
olen tänään syönyt niin paljon että itkettää pelkkä ajatus.)

10 kommenttia:

  1. Jooga oli ainakin minusta ihan kivaa, vaikka en odottanut mitään ihmeellistä, se oli oikeasti ihan rentouttavaa. ite pyörähdin hot joogassa, mutta kai se suurinpiirtein saman asian ajaa?
    pärjäile ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, saa jakaa kokemuksia, oliko se minkä lajin joogaa? Mä meen nyt aluksi kokeilemaan integraalihathaa ja kundaliinia, tosta integraalista olis ollut myös hot versio mutta ajattelin aloittaa ihan tavallisella. Kiitos <3

      Poista
  2. Hei,

    kokeile Työväenopiston joogakursseja. Ne eivät ole kalliita, sopii opiskelijankin budjettiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ollut muutamalla Työväenopiston kurssilla ja ne jotenkin ahdistaa kamalasti, en tunnu sopivan siihen joukkoon ollenkaan. :/

      Poista
    2. No voi harmi, ei sitten kannata niitä. Entä puistojoogat? Monissa kaupungeissa on kesäisin puistojoogaa (ei toki vielä auta näillä keleillä). Niihin saa vapaasti hiippailla omaan tahtiin ja itsekseen. Eivät monesti myöskään maksa kuin parisen euroa kerta.

      Poista
    3. Tää koulu jonne oon menossa, järjestää myös kesäisin puistojoogaa, sitä voisi kyllä olla kiva kokeilla. :)

      Poista
  3. paljon tsemppiä ja voimia tähän päivään! (:

    VastaaPoista
  4. Wow. Luin koko blogin läpi muutamassa päivässä, tää on hurjaa. Tekisi mieli halata ja rutistaa sua, niin että maailma katoaa ympärillä ja vaan sillä lämmöllä ja välittämisellä on väliä. Edes hetken. En mä osaa edes sanoa mitään, tsemppiä sulle ihan mielettömästi! <3

    -K

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui, kylläpäs olet ollut ahkera! Kiitos ihan hurjasti <3

      Poista